Prekių katalogas

Grąžinimas ir garantija

  • Mūsų tikslas, kad visi pirkėjai būtų patenkinti įsigytomis prekėmis. Jeigu taip nutiko, kad vis tik įsigyta prekė netiko, mes mielu nori ją pakeisime ar priimsime atgal. Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam parduotas prekes kita ar analogiška preke, arba jam nepatinkančias prekes grąžinti.

    Bendros grąžinimo nuostatos

    www.seimosparduotuve.lt pirkėjai pagal Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalį turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui el. paštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

    Pagal Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalį Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su Pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:
             • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.

     Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    a) nebuvo naudojamos;
    b) nebuvo sugadintos;
    c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės bei originali pakuotė;
    d) neprarado prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, kiti žymėjimai, be kvapo (pvz. kvepalų) ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

    Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina Pirkėjui pinigus už prekes.
    Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

    Grąžinimo tvarka

    Pirkėjas el. paštu info@seimosparduotuve.lt kreipiasi dėl prekių grąžinimo (pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo) nurodydamas laiške savo vardą ir pavardę, pridėdamas pirkimo dokumentą (sąskaita faktūra) ir išvardindamas konkrečias atsisakomas prekes arba visas pagal pridėtą pirkimo dokumentą prekes.

    Prekių keitimas

    Pirkėjui pageidaujant, nesant Pardavėjo kaltės, įsigytos prekės gali būti apkeičiamos analogiškomis kito dydžio prekėmis arba visiškai kitomis prekėmis. Šiuo atveju galioja minėtos bendros prekių gražinimo nuostatos ir tvarka. Pirkėjas atlieka prekės /-ių grąžinimą ir suformuoja naują užsakymą pageidaujamoms prekėms ir jį apmoka.

    Garantijos

    Pasitaiko ir brokuotų prekių arba per klaidą įdėjome ne jūsų pageidaujamą dydį ar modelį. Nekokybiškas arba neatitinkančias užsakyme prekes keičiame arba grąžiname pinigus, Tokiais atvejais visas siuntimo išlaidas, tame tarpe ir Pirkėjo grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

    Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę, nustato teisės aktai.

    Prikėjas kreipiasi į Pardavėją analogiškai kaip aprašyta prekių grąžinimo tvarkoje tik papildomai turi nurodyti tokią informaciją:
        1) Prekės įsigijimo sąskaitos arba užsakymo numerį;
        2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
        3) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

    Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
        a) Brokuotą ar neatitinkančią užsakytos prekę prašoma pakeista kokybiška ar tinkama preke;
        b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
        c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus arba 1 metus galiojančią atitinkamos sumos nuolaidą sekančiam apsipirkimui.
        d) Prašoma sumažinti prekės kainą atsižvelgiant į mažareikšmį trūkumą.

    Nustatant mažareikšmį trūkumą, atsižvelgiama į vertę, kurią prekė turėtų, jeigu to trūkumo nebūtų, bei neatitikimo reikšmingumą. Pagal CK. 6,363 str. 8 dalį pirkėjas neturi teisės reikalauti prekės grąžinimo kaip brokuotos dėl mažareikšmio trūkumo.

    Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

    Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@seimosparduotuve.lt

    Nepavykus susitarti su Pardavėju skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
    Vartojimo ginčus neteismine tvarka taip pat sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.